12 خبر از فعالیتهای بخش ترکمانچای در طول ایام دهه مبارک فجر+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، در طول ایام الله دهه مبارک فجر برنامه های مختلفی در سطح شهرستان میانه اجرا گرید. بخش ترکمنچای شهرستان میانه از جمله مناطقی بود که در اجرای مراسمات ویژه دهه فجر عملکرد خوبی از خود نشان داد. 

در اینجا به بخش از فعالیت های حوزه شهید چمران بخش ترکمنچای اشاره خواهیم نمود:

– به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از خانواده شهیدان ابراهیم شمس، علی حسن زاده و محمدعلی اسماعیلی در روستای ورنکش با حضور اعضای شورای اداری بخش ترکمانچای و شورای حوزه شهید چمران، دیدار و دلجویی شد.

– جشن پرشور انقلاب اسلامی در روستای صومعه علیا برگزار شد و در آن عبدالحسین ایمانی فرمانده سپاه ناحیه میانه ضمن تبریک دهه فجر، گفت: مردم ایران به ندای حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و تا آخر ایستادند تا انقلاب به پیروزی رسید و تا به امروز مقاومت ملت ایران در مقابل دشمنان عباس وار ادامه یافته و برای حفظ آرمان ها و ارزشهای اسلامی والهی تا آخرین قطره خون ایستاده اند.

– تور ایست بازرسی در مبادی ورودی شهر ترکمانچای توسط حوزه مقاومت بسیج شهید چمران برگزار شد.

– به مناسبت دهه فجر، ویژه برنامه جشن انقلاب در پایگاه امیرالمومنین(ع) ترکمانچای برگزار و در آن از دهه فجر به عنوان دهه رسیدن به اوج بلندی و قدرت و دهه نجات از ظلمت و استثمار یاد شد.

– ویژه برنامه جشن انقلاب در پایگاه شهدای ترکمانچای برگزار شد و در آن به بسیجیانی که نامشان محمّد بود لوح تقدیرو کادویی از طرف پایگاه اهدا شد.

– مراسم جشن انقلاب توسط حوزه مقاومت بسیج شهید چمران در شهر ترکمانچای برگزار شد و در این مراسم استاد حوزه و دانشگاه حجت الااسلام نظری سخنرانی کرده و گفت: دشمن با انواع تبلیغات، فیلمها و برنامه ها دین اسلام را دین خشونت معرفی کرده و سپس قرآن را به دست داعش داد و وارد سوریه و عراق نمود تا به اسلام ناب محمدی(ص) حمله کند.

– آیین گرامیداشت یاد و و خاطره شهدا در روستای ورنکش برگزار شد و در این مراسم جعفر غیابی جانشین فرمانده سپاه میانه ضمن بیان اینکه راه شهدای انقلاب اسلامی همان راه شهدای کربلاست چرا که الگو و سرمشقشان یاران حضرت اباعبدالله الحسین علیه اسلام می باشد، گفت: امروزه دشمن با نام اسلام به جنگ اسلام آمده است اما اسلام آنها اسلام آمریکایی است و سرمنشاء آن، وهابیت و آل سعود می باشد که طراح و قوام دهنده گروه های وحشی تکفیری و تروریستی می باشند.

– اعضای شورای حوزه و مربیان حلقه های صالحین با امام جمعه شهر ترکمانچای دیدار کردند و در این دیدار، حجت الاسلام یونس کیانی با تبریک دهه فجر گفت: بایستی ارتباط صمیمی و چهره به چهره مربیان با سرگروه های صالحین بیشتر شده و بهترین آموزش داده شود تا سرگروه ها مطالب و موضوعات مورد نیاز را جهت ارائه به متربیان داشته باشند.

– طرح تبریک خانه به خانه پیروزی انقلاب با تدبیر مظاهر همراهی فرمانده پایگاه ورنکش با اهداء شاخه گل به ساکنین این روستا برگزار شد.

– از خانواده شهیدان علی مهدیلو، صابر دینی و محمدرضا کریمی توسط فرمانده و شواری حوزه شهید چمران با همراهی امام جمعه، بخشدار و تعدادی از روسای ادارای دیدار و دلجویی شد.

– مزار شهدای ترکمانچای توسط بسیجیان و شورای اداری شهر ترکمانچای عطر افشانی و غبار روبی شد.

– بمناسبت گرامیداشت یوم الله 22 بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهر ترکمانچای و روستاهای صومعه علیا، حلمسی، خاتون آباد و ورنکش تابعه این شهر با حضور پر شور آحاد مردم، بسیجیان، شورای اداری و خانواده های معظم شهدا راهپیمایی باشکوهی برگزار شد.

 

فعالیتهای بخش ترکمانچای در طول ایام دهه مبارک فجر

01 (2)

01 (3)

01 (4)

01 (5)

01 (6)

01 (7)

01 (8)

01 (9)

01

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *