یک انبار مهمات و مواد منفجره متعلق به تروریست ها در سراوان کشف شد

به گزارش ميانا به نقل از ايرنا، این فرد که خواست نامش در خبر ذکر نشود روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: نیروهای جان برکف اطلاعات در پی عملیات شناسایی و دستگیری عوامل تروریستی در سراوان این انبار مهمات را در حاشیه شهر سراوان کشف کردند.

وی بیان کرد: تلاشگران عرصه امنیت در ادامه عملیات 16 بهمن ماه جاری که منجر به دستگیری شماری از عوامل گروهک های تروریستی و مقادیر زیادی مهمات از یک خانه تیمی در آسپیچ سراوان شد، در ادامه تحقیقات انجام شده و اعترافات عوامل فریب خورده تروریستی یک محموله موادمنفجره از نوع C4 به وزن بیش از 200 کیلوگرم را در این انبار کشف و ضبط کردند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) در عملیات 16 بهمن تعدادی از عوامل گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل را به همراه مقادیر زیادی مهمات و سلاح دستگیر کردند.

پیش از این علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا گفته بود: با تلاش نیروهای مردمی ، اطلاعات، انتظامی و سپاه پاسداران بیشتر عاملان ناامنی ها و اقدامات تروریستی هشت سال گذشته استان دستگیر شدند.

البته علی اصغر میرشکاری معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان کشف یک انبار مهمات و موادمنفجره را در استان تایید کرد و گفت: جزئیات کامل این عملیات ها متعاقبا در گفت وگو با رسانه ها اعلام خواهد شد.

شهرستان سراوان در 335 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *