یوم الله 22 بهمن امسال پاسخ ملت به ندای رهبر بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین حامدی در خطبه های نماز جمعه 24 بهمن، در جمع پرشور نمازگزاران با اشاره بر پرهیز افراد در عیب جویی از یکدیگر و مصونیت خیالی با بیان این موضوع که ثمره این کار غفلت و محرومیت از محبت دیگران است، افزود : رعایت حلال و حرام و اخلاقیات باید سرلوحه رفتار تمامی افراد جامعه، بالاخص دستگاه های نظارتی در حفظ حریم افراد جامعه قرار گیرد.

امام جمعه میانه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان میانه در روز 24 بهمن ماه همزمان با هشتمین سالگرد شهادت آیت الله حامدی در سال 1385 در شهر میانه ، اظهار داشت : تقدیم 4500 شهید روحانی در طول هشت سال دفاع مقدس، افتخاری بزرگ برای جامعه روحانیت است که در کنار دعوت به جهاد، خود پیشرو و پیش قدم این راه مقدس بوده اند.

وی همچنین به صدور حکم تاریخی امام خمینی (ره) در 25 بهمن ماه سال 65 در رابطه با اعدام سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی اشاره کرد و افزود : دشمنان اسلام و انقلاب بدانند در اجرای حد شرعی و عمل به دستورات بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران کوتاهی نکرده و تا اجرای آن برا مواضع امام (ره) پافشاری خواهند نمود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان میانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا، بویژه فرا رسیدن سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن 1356 با بیان این موضوع که مردم غیور و انقلابی کشور با حضور با شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان شکن به استکبار جهانی دادند و با آرمان های نظام و انقلاب تجدید میثاق نمودند.

حجت الاسلام و المسلیمن حامدی، حضور پرشور و حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه را پاسخ به ندای رهبری در راستای فرمایشات ایشان در دیدار با پرسنل نیروی هوایی در 19 بهمن ماه عنوان کرد و افزود : این حضور خلاصه ترین پاسخ ملت به کشور های زیاده خواه جهان بود.

وی با بیان این موضوع که ذره ای از مواضع و حقوق مسلم ملت کوتاه نخواهیم آمد، خاطرنشان کرد :تحریم ها ما را پای میز مذاکرات نخواهد کشاند و دست آخر این کشور های زیاده خواه در مقابل چشمان جهانیان رسوا خواهند شد.

حامدی تغییر مواضع مسئولین نظام نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی را از جمله خواسته های کشورهای مذاکره کننده با جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود : علی رغم میل باطنی نمایندگان ملت در این مذاکرات به اندازه کافی از خود انعطاف نشان داده اند و این کشورها باید بدانند حمایت از مظلومین شعار و اساس دین ما می باشد و ذره ای در اجرای و عمل به آن کوتاه نخواهیم آمد.

وی تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی را راهکار اصلی برون رفت از مشکلات پیش روی کشور برشمرد و تصریح کرد : با وحدت و همدلی و تلاش مضاعف  مردم و مسئولین و همچنین پرهیز از سیاسی کاری و جناح بندی می توان بر تمامی مشکلات فایق آمد.

 

 

خبرنگار: امید کوهی

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *