ادامه راه‌آهن اردبیل- میانه را خیانتی آشکار می‌دانم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، منصور حقیقت‌پور صبح امروز در دیدار مردمی خود در اردبیل اظهار کرد: بنده حاضر هستم مستندات دقیق همراه با تصاویر و عکس‌ها مربوط به مشکلات و گرفتاری‌های مختلف اجرای پروژه را‌ه‌آهن اردبیل را در اختیار عموم مردم قرار دهم‌.
وی با انتقاد از کسانی که بی‌خود و بی‌جهت و از روی احساسات به اظهارنظرهای دقیق و کارشناسی نماینده مردم در مجلس حمله‌ور شده و سخنانی که در شان خود آنها بوده به زبان رانده‌اند، گفت: بنده به جرات اعلام می‌کنم که در احداث این پروژه که سال‌ها به مردم وعده اشتباه و آدرس غلط داده شده عده‌ای نمی‌خواهند و واقعیت‌ها را پذیرفته و در این زمینه برخی مشکلات و نارسایی‌ها را واقع‌بینانه تحلیل کرده و در مورد آن صحبت کنند.

 عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل بیان کرد: اسناد مستندی داریم که ریزش تونل‌ها و حتی پل‌ها در مسیر راه‌آهن اردبیل ـ میانه به کرات اتفاق افتاده و از این به بعد نیز اتفاق می‌افتد و ادامه راه‌آهن اردبیل را خیانتی آشکار می‌دانم.

حقیقت‌پور ادامه داد: اگر این پروژه اجرا شود و بعد از سال‌های طولانی به بهره‌برداری برسد ما باید ریزعلی خواجوی‌های بسیاری را در مسیرهای راه‌آهن اردبیل به‌کارگیری کنیم تا خطر و آسیب ریزش و کوه را در مسیر اطلاع‌رسانی کند که این خود از عجایب روزگار خواهد بود که به خیانتی دست بزنیم که تجربه آن را همچون فرودگاه اردبیل شاهد هستیم.

وی در مورد اظهارات اخیر یکی از نمایندگان که در ارتباط با پتروشیمی و مجتمع کلنگ‌زنی شده فرآورده‌های نفتی سخنان غیرمنطقی و غیرواقعی به زبان آورده بود، گفت: بنده همه این اظهارات متناقض را که دارای هیچ پشتوانه و عقلانیتی نیست به مردم واگذار می‌کنم تا خود آنها خادم و خائنشان را تشخیص دهند چرا که بنده بدون ادعا و با تمام وجود هم در جذب سرمایه‌گذار و هم در حل مشکل مالی پتروشیمی اردبیل تلاش کردم که گویی این تلاش‌های صادقانه به مذاق عده‌ای که منافعشان را در جوسازی‌های ناروا و بی‌انصافی‌های واقعی قلمداد می‌کنند خوش نیامده و همواره درصدد بیان مطالب کذب و غیرواقعی هستند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تاریخ در این زمینه قضاوت خواهد کرد تا واقعیت‌ها بیشتر برای مردم ملموس شود که اجرای راه‌آهن اردبیل که به جای اجرای راه‌‌آهن اردبیل – میانه باید مسیر راحت‌تر بستان‌آباد – سراب – نیر – سرعین و اردبیل را در پیش بگیریم تا زمینه برای اجرای سریع فراهم آید.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۳ نظر

  1. هم استانی

    ایشون تنها یک نماینده اند نه کارشناس راهسازی! که اینطور با قاطعیت نظر می دهند. مگر ایشان در سراب و سرعین ملک و املاک دارند چنین نظری می دهند؟

  2. در طول سه سال گذشته که در اردبیل بستری دایمی برای اشتغال ایجاد نفرموده اید،پس بهتر است با اجرای پروژه راه آهن اردبیل و بهره برداری از آن جوانان بعنوان ریزعلی خواجوی مشغول بکار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *