با پایبندی به فرهنگ بسیج هیچ قدرتی جلو دار پیشرفت ملت ایران نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا ، حجت الاسلام والمسلیمن حامدی امام جمعه شهر میانه در خطبه های نماز جمعه 30 آبان 93 ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در روز 5 آذر و همچنین ولادت امام باقر(ع)، با اشاره به ایام عزای سرور و سالار شهیدان ،از پیاده روی 20 میلیون نفری در روز اربعین حسینی بعنوان گوشه ای از تحقق ارتش بیست میلیونی بسیج یاد کرد و افزود : امروز الگو پذیری از فرهنگ بسیج  ،فرای مرزهای کشور باعث دست یابی به موفقیت های روز افزون از جمله مقاومت و ایستادگی  در مقابل اسکتبار جهانی درکشورهایی همچون سوریه و لبنان شده است .

امام جمعه میانه با بیان این موضوع که نیازمند نشر و کار روز افزون در مقوله فرهنگ بسیج در جامعه هستیم ،خاطرنشان کرد : انحصار طلبی کشور های غربی و ممانعت از دست یابی به علوم روز دنیا ،باعث گردیده تا امروز با اتکا به فرهنگ بسیج شاهده موفقیت های چشمگیر در عرصه های مختلف کشور باشیم .

وی با اشاره به رتبه ایران در بومی سازی علوم و تکنولوژهای روز دنیا ، اظهار داشت : علاوه بر بحث تحریم ها و کارشکنی های بی شمار ،جوانان بسیجی کشور ثابت کردند که در تمامی عرصه ها به قله های پیشرفت و ترقی دست خواهند یافت .

حجت الاسلام و المسلمین حامدی ضمن اشاره به اعتراف رسانه های غربی در بحث بومی سازی پهباد آمریکایی و ساخت موشک های دور برد به دست جوانان بسیجی ، افزود : هر گونه موفقیت در سایه نهادینه کردن فرهنگ بسیج و عدم آن ، حاصل بی توجهی به این امر است .

وی همچین با بیان این مضوع که اگر از ابتدا با فرهنگ بسیجی در مذاکرات با کشورهای غربی سخن می گفتیم امروز از موضع قوی تری بر حقوق ملت پایبند بودیم ، اظهار داشت : سلب حقوق اولیه ملت و طولانی نمودن آن به بهانه های مختلف ، بمنظور دور شدن از اهداف اصلی مذاکره ، یکی از اهداف کشورهای غربی است .

وی همچنین کوتاه نیامدن از حقوق ملت را خواست اصلی مسئولین نظام از تیم مذاکره کننده هسته ای عنوان کرد و گفت : بسیج بعنوان شبکه ای عظیم در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمن و سایر عرصه ها اقتصادی ،سیاسی ،نظامی و … همچنان مقتدرانه پشتیبان نظام و انقلاب خواهد ماند .

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *