مدیر عامل پست : صندوق الکترونیکی خانوارها در کشور راه اندازی می شود

به گزارش ميانا به نقل از ايرنا، ˈحسین مهریˈ شنبه شب در جمع خبرنگاران در بندرعباس ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت : این شرکت طرحها و برنامه های مختلفی در دست اجرا دارد که از جمله آنها راه اندازی سرویس الکترونیکی خانوارها در کشور است.

وی با بیان اینکه این سرویس با هدف تسهیل در روند انجام الکترونیکی امور شهروندان راه اندازی می شود، تصریح کرد: در این سرویس الکترونیکی اطلاعات شهروندان در زمینه قبوض ، اطلاعات بانکی ، کدپستی ده رقمی و تلفن همراه در یک محیط امن الکترونیکی قرار می گیرد.

وی راه اندازی باجه دریافت کارت ملی هوشمند را از دیگر خدمات شرکت پست ایران برشمرد و گفت: این سرویس صدور کارت ملی هوشمند را از طریق پست فراهم می کند و مردم با مراجعه به ادارات پست می توانند برای نام نویسی کارت ملی هوشمند اقدام کنند .

این مقام مسوول با اشاره به کاربردهای فراوان پست در کشورهای توسعه یافته، گفت: سرانه استفاده از پست در کشور ایران هفت و دو دهم بوده که امسال با برنامه ریزی های انجام شده این رقم ارتقاء یافته است.

مهری با بیان اینکه دولت الکترونیک بدون پست مفهومی ندارد، تاکید کرد: باید از تمام امکانات برای تحقق این مساله استفاده کرد. ک/3

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *