استاندار: آب آشامیدنی تهران سالم است

به گزارش ميانا به نقل از ايرنا، «سید حسین هاشمی» روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تنها مرجع نظر دهنده رسمی در پیرامون وضعیت آب آشامیدنی تهران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که تاکنون گزارشی در خصوص آلوده بودن آب منطقه ارائه نکرده است.

وی تاکید کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به طور رسمی اعلام کرده به رغم تغییر درصد استفاده از آب های زیرزمینی، آب آشامیدنی تهران آلودگی ندارد.

هاشمی گفت: طبق نظر وزارت بهداشت مشکل خاصی در آب آشامیدنی تهران مشاهده نشده و ادعای یک نفر ملاک قضاوت راجع به کیفیت آب نیست و فقط یک ادعا است.

یکی از روزنامه های کشور روزگذشته به نقل از یک مقام مسوول در وزارت بهداشت از احتمال آلودگی آب برخی مناطق حاشیه ای تهران خبر داد.

روزنامه شرق از قول« خسرو صادق نیت» مدیرکل دفتر سلامت محیط و کار وزارت بهداشت نوشت که کمبود آب موردنیاز که ناشی از دلایلی مانند کاهش بارندگی است، منجر به کاهش کیفیت آب نیز می شود.

پیش از این نیز «رحمت الله حافظی» رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به نمونه برداری از مناطق مختلف تهران شهریورماه سال جاری گفته بود: بر اساس گزارش نمونه برداری در هشت منطقه تهران، آب آلوده بوده است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *