خود باوری و خود اتکایی نمونه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سرهنگ ایمانی سخنران مراسم در بخشی از سخنان خود تشکیل نظام جمهوری اسلامی را، ثمره خون پاک شهدان عنوان کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57، دشمنان انواع ترفندها و توطئه ها را بر علیه کشور ما پیش بینی و پیاده کردند و علیرغم وجود این همه تهدیدات و توطئه ها، نتوانستند نقشه های خود را عملی کرده و نظام ما را ساقط کنند.
وی افزود: دشمنان کشور ما بعد از اینکه نتوانستند نقشه های سیاسی خود را به کرسی بنشانند، مجبور شدند هشت سال جنگ دفاع مقدس را بر کشور ما تحمیل نمایند و در طول این مدت، مردم غیور ایران بود که در این جنگ از همه مسائل خود بهره برد و حتی بک میلیمتر از خاک خود را به دست دشمنان نداد.
فرمانده سپاه ناحیه میانه با اشاره به دیگر دستاوردهای انقلاب اظهار کرد: خود باوری و خود اتکایی چه در بعد معنوی و چه در بعد مادی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است. جوان این مرزو بوم با خود باوری  و بالا بردن سطح علمی و دانش افزایی در همه زمینه ها، توانسته ایم حرفی برای گفتن در جهان داشته باشیم و اقتدار خود را حفظ کنیم.
ایمانی با بیان اینکه بصیرت مانند چراغی است که راه را برای انسان نشان می دهد تصریح کرد: در بحث بصیرت، نقش اساتید و مسئولین دانشگاه بسیار مهم و ضروری است و شماها هستید که راه بصیرت را به دانشجویان نشان می دهید و با بصیرت دهی در مقابل فتنه و تجزیه و تحلیل هایتان آنها را آگاه می سازید.
این مقام مسئول، بصیرت و هوشیاری کامل در مقابل برنامه های بلند مدت دشمنان نظام و در مقابل، پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری را خواستار شد و اذعان کرد: افزایش سطح بصیرت و شناخت از فضای جامعه در راستای حق طلبی با حضور بسیجیان آگاه که به سلاح ایمان و معرفت مجهز هستند، در زمینه خنثی کردن توطئه های دشمنان بسیار مؤثر است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *