واکنش امام جمعه میانه به فعالیت های چراغ خاموش جناح های انتخاباتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، گویا همین دیروز بود که انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری با همه هیاهویش به پایان رسید. میانه شهری که انتخابات در آن دیروز و فردا نمی شناسد. هر روز خدا فعالیت های انتخاباتی شنیده و دیده می شود. با وجود اینکه بییش از یک و نیم سال به انتخابات دور آتی باقی مانده تنور انتخاباتی جناح های سیاسی شهر کم کم در حال روشن شدن است.

شنیده ها حاکی از آن است که فعالیت انتخاباتی برخی از جبهه ها بدر سطح شهرستان میانه به صورت چراغ خاموش آغاز شده و در حال یارگیری هستند. 

در این میان واکنش حجت الاسلام والمسلیمن حامدی  امام جمعه میانه در بخش از خطبه های نماز جمعه 17 بهمن ماه در جمع پرشور نمازگزاران در نوع خود قابل توجه است، حامدی در این روز ضمن اشاره به وضعیت کنونی کشور مسئولین و مردم از هر گونه جناح بندی و باند بازی در ایام نزدیک به انتخابات برحذر داشت و گفت : مسئولین در شرایط کنونی چیزی چز دغدغه خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات را نباید در سر بپرورانند.

وی همچنین با تاکید بر این موضوع که مسئول را خطاب  به هر شخصی که در مقام خدمت رسانی حتی بعنوان اعضای شورای شهر هم می توان خطاب قرار داد، افزود : در حال حاضر با وجود مشکلات فراوان شهری،ورود زودهنگام نامزدهای انتخاباتی به تبلیغات نمایندگی مجلس پسندیده نیست .

امام جمعه میانه همچنین در بخشی از خطبه های نماز جمعه هفته های پیش نیز با بیان این موضوع که استان آذربایجان‌شرقی در حوزه فعالیت‌های سیاسی و جناحی گوی سبقت را از سایر استان‌ها گرفته است، گفت: باید اندیشه خدمت و حل مشکلات مردم تنها دغدغه مسئولان به شمار آید.

حامدی استمرار در وحدت حول محور ولایت را تنها رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و افزود: پرهیز از درگیری‌های جناحی در ترکیب‌بندی‌های سیاسی مجلس در این برهه از زمان جایز نیست و باید اندیشه خدمت و حل مشکلات مردم تنها دغدغه مسئولان به شمار آید.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *