امنیت کشور به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، اسماعیل حیدری آزاد معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان میانه در جمع پرشور مردم روستای یالقوزآغاج، ایستادگی 36 ساله ملت ایران با دست خالی در برابر دنیا را یکی از افتخارات بزرگ جوانان این مرزو بوم عنوان کرد.

اسماعیل حیدری آزادبا اشاره به دوران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب از جمله در روستاها گفت: امنیت کشورکه مهمترین مساله در هر جوامع به شمار می رود  به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تامین شده است.


حیدری آزاد با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرآمد تمامی نظامهای دنیا بوده و می تواند حرف خود را به کرسی نشاند افزود: تمام دنیا در فکر سرکوب نظام مابوده و با فتنه ها، توطئه ها، و تحریمهای مختلف از جمله تحریم اقتصادی فعلی سعی در تسلیم نمودن کشور ما در برابر استکبار و برگشت نظام به دوران ارباب، رعیتی است اما نمی دانند که این امر با غیرت ملت ایران مغایراست.


وی به خدمات بزرگ دولت در حوزه سلامت اشاره کرده افزود: دولت 95 درصد هزینه های بیماران روستایی را پرداخت می کند که این امر در سایه نظام و دولت تدبیرو امید حاصل شده ، همچنین با پیگیریهای مستمردر شهرستان میانه 15 پزشک متخصص ضریبK  جذب شده است.


حیدری آزاد اخذ 70 میلیارد ریال اعتبار از وزیر بهداشت و درمان جهت بازسازی بیمارستان امام خمینی (ره) میانه برای خدمت هرچه بیشتر به مردم را از دیگر عملکردهای بزرگ دولت در این شهرستان خوانده گفت: 430 روستا در شهرستان نیازمند هر نوع امکاناتی بوده و دولت کمر همت بسته تا همه روستاهای کشور از تمامی امکانات شهری برخوردار شوند.


فرماندارویژه میانه با تاکید بر اینکه همه ما مسوولین سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم گفت: باید با حفظ وحدت به پیشبرد اهداف شهرستان در راستای توسعه همه جانبه آن تلاش کنیم که جذب سرمایه گذار از مهمترین آنهاست.


وی از روستائیان خواست تا با تشکیل تعاونیها و تولیدیهای روستایی با همکاری دسته جمعی از تسهیلات چهارصدی دولت که دو برابر آورده شخصی است استفاده کنند تا روستای خود را توسعه دهند.


بخشدار ترکمانچای میانه نیز در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران متفاوت ازدیگر انقلابهای جهان است، خواستاری مردم، محتوا و رهبریت بی مثال امام خمینی (ره) را از تفاوتهای مهم انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلابها خواند.


بهنام آقامحمدی تاکیدکرد: انقلاب ما مختص ایران نبوده و فراگیر شده و می رود تا پرچم اصلی انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) تحویل دهد.


وی خدمات بی نظیردولت به مردم را با توجه به شرایط اقتصادی جامعه ارزشمند خوانده افزود: قدردانی از انقلاب و نظام و حفظ آن وظیفه اصلی ملت ایران است.


آقامحمدی ازتعامل و هماهنگی مطلوب شوراها و دهیاران در بخش ترکمانچای برای خدمات رسانی بیشتر به مردم تقدیرکرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *