جمعی از کارکنان سپاه میانه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا :به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، جمعی از کارکنان سپاه میانه به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه میانه با امام جمعه و امام جمعه موقت این شهرستان دیدار کردند.

   امام جمعه شهرستان میانه در این دیدار با بیان بخشی از کارکردهای بسیج، گفت: امروز دیگر کسی در تأثیرگذاری بسیج، روحیه بسیجی و فرهنگ بسیجی تردیدی ندارد.

   حجت الاسلام محمدرضا حامدی ضمن تاکید بر ورود روحیه بسیجی در تمامی صحنه ها، موفقیت در عرصه های مختلف را منوط به آن دانست و با تصریح این مطلب که مؤلفه های مؤثر فرهنگ بسیجی باید به شکل یک منشور عملی در دست همگان قرار گیرد، اصطکاکات وایجاد شده توسط برخی افراد در برابر بسیج را ناشی از عدم شناخت فرهنگ بسیجی عنوان کرد و افزود: کاری که بسیج انجام می دهد ناممکن ها را ممکن کردن با روحیه بسیجی است.

   وی با تاکید بر اینکه هر کس ادعای بسیجی بودن را داشته باشد باید خود را با مولفه های واقعی بسیج محک بزند، هفته بسیج را فرصتی برای فراگیر شدن تفکر و فرهنگ بسیج در بین آحاد افراد جامعه دانست.

    در ابتدای این دیدار عبدالحسین ایمانی فرمانده سپاه میانه با تشریح برنامه های اجرایی هفته بسیج، از اجرای برنامه های متنوع و جذاب در طول این هفته خبر داد و گفت: نمایش اقتدار بسیج در سطح شهرستان از مهمترین این برنامه هاست.   

  جمعی از کارکنان سپاه میانه با امام جمعه شهرستان میانه دیدار کردند
جمعی از کارکنان سپاه میانه با امام جمعه شهرستان میانه دیدار کردند

29 (6)

29 (9)

29 (11)

29 (13)

29 (14)

29 (18)

29 (19)

29

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *