غبارروبی مزار شهدای آذرشهر و اهداء 150 کیسه خون

به گزارش ميانا به نقل از ايرنا، روز پنجشنبه مصادف با پنجمین روز دهه فجر به نام روز انقلاب اسلامی، مردم و مسوولان با حضور در مزار شهدا و نثار گل و قرائت فاتحه به روح پاک آنان ادای احترام کرده و با آرمان های والای امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دوران دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

شرکت کنندگان در این آیین با حضور در مزار نمادین شهید محراب آیت الله سید اسدالله مدنی و شهید آیت الله غفاری با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره این علمای مبارز و مجاهد را نیز گرامی داشتند.

نظیر این آیین فرهنگی در مزار شهدای شهرهای گوگان، ممقان، تیمورلو و روستاهای شهرستان آذرشهر نیز برگزار شد.

شهرستان آذرشهر در دوران دفاع مقدس 400 شهید و 800 جانباز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

*اهدای 15 کیسه خون به مناسب دهه فجر

رییس جمعیت هلال احمر آذرشهر نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم نوع دوست این شهرستان با حضور در پایگاه سیار خونگیری 150 کیسه خون به نیازمندان خونی اهداء کردند.

وی خاطر نشان کرد: بیش از 200 نفر از مردم خونگرم شهرستان آذرشهر برای اهدا خون نام نویسی کرده بودند که 150 نفر از آنان موفق شدند هر کدام یک کیسه از خون خودشان را هدیه دهند.

رییس جمعیت هلال احمر آذرشهر با قدردانی از مشارکت مردم در برنامه های اهداء خون این شهرستان، اظهار کرد: سالانه به طور متوسط پنج بار از مردم این شهرستان عمل خونگیری از اهداء کنندگان صورت می گیرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *