اقتدار نظام به برکت وجود ولایت خلق شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، امیرسرتیپ کیومرث حیدری در مراسم افتتاح مهمانسرای تیپ 36 مکانیزه میانه با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظامی با عزت و اقتدار است ایستادگی کشور ایران در برابر تمامی زورگویان جهان را نمونه بارزی از اقتدار نظام خواند.
وی با اشاره به اینکه ایران تنها کشوری در جهان است که در مقابل 5 قدرت جهان که حق وتو دارند و در برابر آلمان ایستاده و حرف نظام و اسلام را به آنها بازگو می کند که این امر نشان از اقتدار بدست آمده نظام ما از برکت ولی فقیه است.
سرتیپ حیدری تلاش همواره دشمن برای مقابله با نظام ما را نمونه ای دیگر از اقتدار نظام عنوان کرده افزود: این اقتدار به لطف بی دریغ پروردگار و مرهون هدایتهای الهی گونه و خداگونه ولی فقیه که با پشتیبانی و همراهی مردم و با ضمانت خون شهیدان حاصل شده است.
وی به تعاون و همکاری نیروی زمینی ارتش در بخشهای مختلف تاکیدکرده افزود: تمامی تلاشهای این نیرو به ثمر نشسته و هر روز با اقتدار تمام در پیشبرد اهداف نظام به سمت جلو در حرکت است.

معاون استاندار و فرماندارویژه میانه نیز در این مراسم با بیان اینکه ارتش نماد اقتدار ایران است از دلاورمردیهای نیروهای مسلح نظامی و انتظامی شهرستان از جمله ارتش در راستای تامین امنیت بیشتر درمنطقه تقدیر کرد. 
اسماعیل حیدری آزاد با اشاره به اینکه ارتش در دوران انقلاب و دفاع مقدس وفاداری خود به امام (ره) و انقلاب را به اثبات رسانید گفت: نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و در حال حاضر در تامین امنیت کشور بسیار با ارزش و ستودنی است.             
عملیات احداث مهمانسرای تیپ 36 زرهی پیاده مکانیزه ارتش میانه در محوطه پادگان از سال 86 شروع شده و در 5 هزارمتر مربع مساحت با زیربنای یکهزارو 600  متر مربع با 8 میلیارد ریال و مسجد الغدیر پادگان با مساحت 650 مترمربع دارای اتاق اداری، کتابخانه و دارالقرآن در مدت 3 سال با هزینه 8میلیارد ریال احداث شده و با حضور جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش و مسوولین شهرستانی و استانی به بهره برداری رسید.

 

IMG_3233

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *